Виробника бетона оштрафували за рекламу за участю Джозефіни Джексон, – ЗМІ


Про це пише Forbes.ua.

“Рекламна кампанія “Твердий стандарт” із відомою акторкою фільмів для дорослих мала на меті креативно нагадати будівельникам про догляд за бетоном. Утім, викликала набагато ширшу реакцію – від жартів у соцмережах до офіційної скарги в Держпродспоживслужбу, яка зрештою наклала штраф за порушення закону про заборону сексистської реклами”, – зазначає видання.

Читайте також: Держава з 2022 року витратила 5 млн на “експертизу” порно, – ЕП

В межах цієї рекламної кампанії в інстаграмі та на ютубі “Ковальської” з’явилися два ролика тривалістю до 1 хвилини, в яких знялася Джозефіна Джексон. Перший – влітку 2025 року, другий – місяць тому, у вересні. Обидва випуски мали сотні тисяч переглядів.

“У одному з роликів у чоловіка не твердне, як згодом виявляється, бетон. В іншому – герої обговорюють тему першого разу. У доповнення “Ковальська” виготовила карти “Твердий стандарт” із фокусом на напівоголених частинах жіночого тіла”, – звернуло увагу медіа Bazilik.

Читайте також: TikTok пропонує дітям пошукові запити з сексуальним підтекстом, – Global Witness

Проти подібних методів маркетингу виступили правозахисниці.

“Хоча творці ролика стверджують, що не мали на меті об’єктивізувати акторку, результат вийшов доволі провокаційним: кар’єрний шлях Джозефіни Джексон як акторки у фільмах для дорослих, її доволі відвертий образ “сексуальної психологині” – це створює сексуалізований та еротизований образ жінки. Проєкт посилює гендерні стереотипи, які часто відводять жінкам роль прикраси та об’єкта уваги, що призводить до приниження людської гідності, обмеження прав та можливостей, а також частішання випадків домагань, як на робочому місці, так і поза ним”, – пояснила Галина Котлюк, експертка з різноманіття та інклюзії, координаторка програми “Гендерна демократія” Фонду ім. Гайнріха Бьолля.

  • Навесні 2025 року акторка фільмів для дорослих Юлія Сенюк (вона ж Джозефіна Джексон) виїхала за кордон з міркувань власної безпеки.