Виробник labubu втратив майже $4 млрд після критики китайської газети


Про це повідомило South China Morning Post.

У матеріалі китайської газети йдеться, що продукти Pop Mart – це “бізнес-пастки”, які викликають залежність, зокрема серед дітей. “Сліпі” коробки з випадковими ляльками спонукають колекціонерів до повторних і частих покупок, аби здобути рідкісну іграшку, хоча шанс її знайти оцінюють у менш ніж 2%.

“З тиражем 3 мільйони редакційна позиція People’s Daily відображає мислення китайських політиків. Китайська влада випустила директиву у 2023 році, що забороняє продаж “сліпих” коробок дітям до восьми років, щоб приборкати їхню залежність”, – наголошує видання.

Акції Pop Mart впали 20 червня на 3,6%. Загалом їхній спад за два дні дорівнює 8,8%: таким чином, ринкова капіталізація компанії втратила майже $4 млрд.

Pop Mart нині є лідером ринку, зокрема через Labubu, які популярні від Китаю до Близького Сходу. З початку 2024 року акції компанії підскочили на 160%, коли виторг у першому кварталі зріс на 100% у Китаї та на 480% – за кордоном.